
Peerada Samritsringam
Ordförande
HU24
Hej!:) Jag heter Peerada och har blivit vald till ordförande. Det innebär att jag leder både stormöten och styrelsemöten. Jag har i uppgift att fördela och driva elevrådets arbete framåt. Rudbeck är en fantastisk skola och jag vill att alla ska uppleva den så, därför är det extra viktigt för mig att allas åsikter tas på allvar. Allas lika värde lägger jag stor vikt på, även elevdemokratin på skolan.
På min fritid så gillar jag att sova, annars jobbar jag eller är insatt i elevrådets verksamhet. Jag har även ett stort intresse för att skriva poesi och lyssna på musik.
"Där ord saknas, talar poesin"
Har ni frågor kring elevrådets arbete eller liknande får ni jättegärna kontakta mig på Teams, instagram eller skriva till elevrådet på Instagram!

Peerada Samritsringam
Ordförande
HU24
Hej!:) Jag heter Peerada och har blivit vald till ordförande. Det innebär att jag leder både stormöten och styrelsemöten. Jag har i uppgift att fördela och driva elevrådets arbete framåt. Rudbeck är en fantastisk skola och jag vill att alla ska uppleva den så, därför är det extra viktigt för mig att allas åsikter tas på allvar. Allas lika värde lägger jag stor vikt på, även elevdemokratin på skolan.
På min fritid så gillar jag att sova, annars jobbar jag eller är insatt i elevrådets verksamhet. Jag har även ett stort intresse för att skriva poesi och lyssna på musik.
"Där ord saknas, talar poesin"
Har ni frågor kring elevrådets arbete eller liknande får ni jättegärna kontakta mig på Teams, instagram eller skriva till elevrådet på Instagram!

NA25B
Maria Dioni Kyriazidou
Vice ordförande
Hej! Jag heter Maria Dioni och har blivit vald till vice ordförande. Det innebär att jag stöttar ordföranden i arbetet och är delaktig i att planera och driva elevrådets arbete framåt.
Jag är också med och bidrar under stormöten och styrelsemöten, samt ser till att elevernas röster blir hörda.
För mig är det viktigt att alla på Rudbeck känner sig inkluderade och respekterade. Jag lägger stor vikt vid allas lika värde och vill vara med och stärka elevdemokratin på skolan.
På min fritid gillar jag att hålla på med musik, jag spelar piano, och sjunger i kör. Jag tycker om att skriva, att rita och jag älskar att spendera tid med mina två kaniner.
Om ni har frågor eller idéer är ni alltid välkomna att kontakta mig via Teams, Instagram eller genom elevrådets konto!

NA25B
Maria Dioni Kyriazidou
Vice ordförande
Hej! Jag heter Maria Dioni och har blivit vald till vice ordförande. Det innebär att jag stöttar ordföranden i arbetet och är delaktig i att planera och driva elevrådets arbete framåt.
Jag är också med och bidrar under stormöten och styrelsemöten, samt ser till att elevernas röster blir hörda.
För mig är det viktigt att alla på Rudbeck känner sig inkluderade och respekterade. Jag lägger stor vikt vid allas lika värde och vill vara med och stärka elevdemokratin på skolan.
På min fritid gillar jag att hålla på med musik, jag spelar piano, och sjunger i kör. Jag tycker om att skriva, att rita och jag älskar att spendera tid med mina två kaniner.
Om ni har frågor eller idéer är ni alltid välkomna att kontakta mig via Teams, Instagram eller genom elevrådets konto!

NA25A
Maria Shi
Sekreterare
Hej! Jag heter Maria och är elevrådsstyrelsens sekreterare. Min uppgift är att föra protokoll, sammanfatta styrelse- och stormöten samt se till att all information är tydlig och tillgänglig för alla medlemmar och skolans elever. För mig är det viktigt att elevers åsikter tas på allvar och att alla känner sig hörda. På min fritid pluggar jag, tränar och umgås med vänner. Hör gärna av er vid frågor eller funderingar via Teams.

NA25A
Maria Shi
Sekreterare
Hej! Jag heter Maria och är elevrådsstyrelsens sekreterare. Min uppgift är att föra protokoll, sammanfatta styrelse- och stormöten samt se till att all information är tydlig och tillgänglig för alla medlemmar och skolans elever. För mig är det viktigt att elevers åsikter tas på allvar och att alla känner sig hörda. På min fritid pluggar jag, tränar och umgås med vänner. Hör gärna av er vid frågor eller funderingar via Teams.

NA25B
Ilma Shankan
Marknadsförare
Hej! Jag heter Ilma och är marknadsförare i elevrådet. Det innebär att jag ansvarar för Rudbecks sociala medier, som till exempel Instagram, och arbetar med att sprida information och lyfta fram det som händer på skolan. Jag vill bidra till att skapa en positiv bild av Rudbeck och göra det lättare för elever att känna sig delaktiga och uppdaterade. För mig är det viktigt att alla får ta del av vad som händer och att elevrådets arbete syns och når ut till så många som möjligt.
På min fritid gillar jag att läsa böcker och lyssna på musik

NA25B
Ilma Shankan
Marknadsförare
Hej! Jag heter Ilma och är marknadsförare i elevrådet. Det innebär att jag ansvarar för Rudbecks sociala medier, som till exempel Instagram, och arbetar med att sprida information och lyfta fram det som händer på skolan. Jag vill bidra till att skapa en positiv bild av Rudbeck och göra det lättare för elever att känna sig delaktiga och uppdaterade. För mig är det viktigt att alla får ta del av vad som händer och att elevrådets arbete syns och når ut till så många som möjligt.
På min fritid gillar jag att läsa böcker och lyssna på musik

NA25A
Panitta Pattayawan
SOS-ansvarig
Hallå! ^.^ Panitta heter jag, smeknamn Amber. Jag har blivit vald till SOS-ansvarig. Det betyder att jag tar hand om SOS-verksamheten. Det är jag som tar emot era ansökningar och para ihop elever med passande lärare. Jag är engagerad och tycker om att hjälpa till. Jag vill att eleverna lyckas i skolan och vara nöjd med deras betyg.
På fritiden teckna jag, spela spel, hantera verksamheten, läsa, promenera… kika på fåglar… ja, massor saker! Jag har också intresse i övriga konst och konst historia, ornitologi, och mode.
Har ni frågor eller undrar ni kring SOS-verksamheten får ni kontakta mig på Teams!

NA25A
Panitta Pattayawan
SOS-ansvarig
Hallå! ^.^ Panitta heter jag, smeknamn Amber. Jag har blivit vald till SOS-ansvarig. Det betyder att jag tar hand om SOS-verksamheten. Det är jag som tar emot era ansökningar och para ihop elever med passande lärare. Jag är engagerad och tycker om att hjälpa till. Jag vill att eleverna lyckas i skolan och vara nöjd med deras betyg.
På fritiden teckna jag, spela spel, hantera verksamheten, läsa, promenera… kika på fåglar… ja, massor saker! Jag har också intresse i övriga konst och konst historia, ornitologi, och mode.
Har ni frågor eller undrar ni kring SOS-verksamheten får ni kontakta mig på Teams!

TE24B
Salma Fredriksson
Sektions- & kommittee ansvarig
Hej! Jag heter Salma och är sektions och kommittéansvarig i elevrådet. I min roll är jag som en hjälpande hand för alla sektioner och kommittéer och ser till att allt flyter på så bra som möjligt. Jag brinner verkligen för det här området eftersom jag vill att Rudbeck ska leva upp till att vara mer än bara en skola.
På min fritid går jag på dans och jobbar, och jag har också ett stort intresse i att resa, eftersom jag tycker det är kul att upptäcka nya platser och kulturer runt om i världen. Dyker det upp frågor kring hur man startar upp en sektion eller liknande kan ni gärna kontakta mig på teams eller skriva till elevrådets Instagram:)

TE24B
Salma Fredriksson
Sektions- & kommittee ansvarig
Hej! Jag heter Salma och är sektions och kommittéansvarig i elevrådet. I min roll är jag som en hjälpande hand för alla sektioner och kommittéer och ser till att allt flyter på så bra som möjligt. Jag brinner verkligen för det här området eftersom jag vill att Rudbeck ska leva upp till att vara mer än bara en skola.
På min fritid går jag på dans och jobbar, och jag har också ett stort intresse i att resa, eftersom jag tycker det är kul att upptäcka nya platser och kulturer runt om i världen. Dyker det upp frågor kring hur man startar upp en sektion eller liknande kan ni gärna kontakta mig på teams eller skriva till elevrådets Instagram:)



